Ako vytvoriť úspešné webstránky
V prvom rade je potrebné definovať kritéria úspechu. Webstránky pre krajčírstvo majú podstatne odlišný cieľ než webshop s elektronikou, alebo online magazín. Pri tvorbe webstránok sa treba preto zamyslieť, čo od stránok očakávame - definovať cieľ. Tento cieľ musí byť špecifický a merateľný, aby bolo možné posúdiť, či a do akej miery je webstránka úspešná.Príklad A:
Webstránka pre krajčírstvo má za cieľ rozšíriť povedomie verejnosti v okrese o existencii krajčírstva, o poskytovaných službách a tak zvýśiť objem zákazok ako aj uľahčiť verejnosti získať kontaktné informácie - telefón/e-mail adresu, či fyzickú adresu firmy.Po čase je možné zmerať návštevnosť stránky, získať od klientov informáciu ako firmu našli a porovnať objem zákazok s predošlým obdobím.
Tvorba webstránky sa teda musí zamerať na ľahko dostupné informácie o firme, kontaktné informácie a popis služieb.
Príklad B:
Webstránka pre obchod s oblečením má zhruba rovnaký cieľ, ako krajčírstvo, avšak vzhľadom na možnosť predávať tovar online cez webshop, je viac orientovaná na priamy predaj.Tvorba webshopu sa teda musí zamerať na jednoduché nakupovanie a informácie o firme plnia sekundárnu úlohu.